Reklamace
Pokud si přejete reklamovat u nás zakoupený výrobek, prosíme Vás o vyplnění formuláře a zaslání na naši adresu spolu s reklamovaným výrobkem. Prosíme Vás také o přiložení daňového dokladu a zabalení výrobku tak, aby nebyl poškozen transportem. Doporučujeme zaslat výrobek kompletní, ideálně včetně původního obalu.
Dle ust. § 2165 je kupující oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Moje jméno a příjmení……………………………………………
Moje adresa…………………………………………………………..
Můj telefon a e-mail……………………………………………….
HappyTails
Tomáš Koníček
Cihlářská 395, Uherský Brod, 68801
IČ: 76450686
DIČ: CZ8705055062
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Vážení,
dne ……………………… jsem ve vašem e-shopu …………………………………….…. (uvést webovou
adresu) zakoupil……………………..…… (název a identifikace zboží).
Závada se jeví takto:………….………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………..……………..(popis závady na zboží).
Vzhledem k tomu, že se zřejmě jedná o vadu odstranitelnou, žádám vás o opravu (jasné uplatnění práva z vadného plnění), a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.
Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu a následně o potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání.
Předem děkuji za kladné vyřízení
..................................................
(vlastnoruční podpis)
Datum, místo:…………………………
Přikládám přílohy: Kopie kupního dokladu (faktura)